Angel of Wassenaer

DAGBOEK VAN EEN HERDERSHOND
In dit dagboek van een herdershond staan de belevenissen van onze Oud Duitse Herdershond Angel
Kijk in 't archief, of helemaal onderaan deze web-log, hoe het allemaal in oktober 2004 is begonnen!
Vanaf 1 januari 2007 start Angel's WEB-SITE: www.angelofwassenaer.nl

zondag, januari 01, 2006

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen!!!

Wij wensen iedereen een heel goed en gelukkig nieuwjaar! Dat we maar veel in goede gezondheid mogen wandelen en van elkaar mogen genieten!



Angel heeft de jaarwisseling perfect doorstaan.
Ton en ik lopen ’s avonds ons gebruikelijke rondje zonder problemen. Alleen zie je dat Angel haar oren wat vaker spitst bij het horen van al die knallen.
Om 24 uur ligt onze dame heerlijk in dromenland en omdat Ton en ik (we zijn samen, dat krijg je met kinderen in de uitgaansleeftijd) elkaar vrolijk ‘een gelukkig nieuwjaar’ toe wensen wordt ze wakker en komt meteen met haar piepbeestje aanlopen voor een spelletje.
Geen enkel probleem dus.
Als er om bijna 3 uur in de ochtend een behoorlijk geweld uitbreekt aan de overkant, jeetje, het lijkt wel een 1000 knaller die nooit meer ophoudt, dan blijft Angel gewoon liggen. Ton en ik kijken door ’t raam naar al dat kabaal. Als ik de voordeur even open doe om te kijken, dan wordt me meteen "gelukkig nieuwjaar!" toegeschreeuwd. Kroeglopers.... een beetje aan de late kant, maar ach, ’t is maar 1 keer nieuwjaar toch!

Klik op de titel voor een aantal ODH nieuwjaarsgroeten.