Angel of Wassenaer

DAGBOEK VAN EEN HERDERSHOND
In dit dagboek van een herdershond staan de belevenissen van onze Oud Duitse Herdershond Angel
Kijk in 't archief, of helemaal onderaan deze web-log, hoe het allemaal in oktober 2004 is begonnen!
Vanaf 1 januari 2007 start Angel's WEB-SITE: www.angelofwassenaer.nl

donderdag, juni 22, 2006

Angel's CABRIO

Ook zonder Ton moet ik Angel's cabrio uitproberen!
Er is me tenslotte verweten dat die kar alleen maar voor de sier in de garage komt te staan, nou, Ik dacht het niet!
Samen trekken Angel en ik de stoute schoenen aan en vertrekken (voor de 2de keer deze week)weer naar het Valkenburgse Meer, maar nu dan zonder auto.
En om Ton te bewijzen dat het gelukt is, gaat het foto toestel mee.



In een mum zijn we bij het Meer aangekomen. Angel blijft keurig zitten en als we over glad asfalt rijden dan gaat ze zelfs liggen. Alleen als we over een stuk met kinderkopjes moeten 'hobbelen' krijg ik een beetje commentaar. Tja, ook ik word een wel wat door elkaar geschud.


Als we na ongeveer 45 minuten weer thuis zijn dan denk ik opgetogen: Dit gaat prima, gaan we veel vaker doen!

Klik op de titel voor nog meer foto's.