Angel of Wassenaer

DAGBOEK VAN EEN HERDERSHOND
In dit dagboek van een herdershond staan de belevenissen van onze Oud Duitse Herdershond Angel
Kijk in 't archief, of helemaal onderaan deze web-log, hoe het allemaal in oktober 2004 is begonnen!
Vanaf 1 januari 2007 start Angel's WEB-SITE: www.angelofwassenaer.nl

maandag, juni 19, 2006

Weer met Janice naar ’t Meer

Eindelijk heb ik weer eens tijd om Janice op te halen voor een rondjeValkenburge Meer.
Nu alle verjaardagen en feesten achter de rug zijn kan ik de dagelijkse dingen weer oppakken.

Omdat Suus niet meer goed kan lopen is het voor haar toch wel heel fijn dat ik Janice af en toe een keertje mee neem. Lekker wat dollen aan het meer, met beleid dat wel, want Janice heeft soms last van een gekneusde staart en aan een voorpoot heeft ze ook last van artrose.
Janice begint altijd te dansen als ik haar mee neem. En Angel zit al ongeduldig in de auto op haar te wachten.

Bij het meer gaan de dames eventjes uit hun dak achter de ballen aan.
Ik gooi maar niet zo heel ver, gewoon ook om Janice toch een beetje te ontlasten. Want zij heeft zo een ontzettende ‘will to please’ dat ze niet van ophouden weet.




We komen nog een kleine Bull-Terriër pup van 4 maanden tegen die voor de duvel niet bang is. Bulletje schuivelt net zo makkelijk tussen de 2 zwarte mormels door!
En de paarden lopen zonder problemen langs de dames heen, zij hebben immers alleen maar oog voor de bal.

Janice en Angel hebben weer eens heerlijk samen genoten en ik niet minder.
Moet Janice toch maar eens wat vaker ophalen!
Suus, bedankt weer voor het lenen van je heerlijke super sociale hond!

Klik op de titel voor wat heerlijke water en ballenpret.