Angel of Wassenaer

DAGBOEK VAN EEN HERDERSHOND
In dit dagboek van een herdershond staan de belevenissen van onze Oud Duitse Herdershond Angel
Kijk in 't archief, of helemaal onderaan deze web-log, hoe het allemaal in oktober 2004 is begonnen!
Vanaf 1 januari 2007 start Angel's WEB-SITE: www.angelofwassenaer.nl

zaterdag, juli 22, 2006

Door het bos en rond het meer

Wat een prachtig vergezicht. Als je aan de rand van het meer de tent of caravan hebt staan dan kijk je dagelijks naar dit prachtige uitzicht!

Achter onze riante plaats loopt een bospad grillig en wild vol met bramenstruiken. Daarvandaan kan je het bos door lopen, waarbij je op verschillende paden uit komt. Angel en ik verkennen daar de route en vinden een aantal paden door het bos. De ene leidt naar de cottages achter de camping, de andere leidt naar het meer met z’n wijdse gedeelte van de camping en naar het sanitair en het zwembad.
Dagelijks lopen Angel en ik wel een paar keer een rondje sanitair. Als het erg warm is dan zoemen en gonsen de vliegen je om de oren. Ton gaat dus niet altijd mee: hij heeft lekker bloed zal ik maar zeggen.

Als de buurkindjes horen dat ik weer eens via het bos naar het zwembad en sanitair wil lopen dan gaan ze heel graag mee. Rubi doet snel haar sandalen aan, want op blote voeten is het geen doen. Sommige stukken pad zijn nogal overwoekerd en daar til ik haar dan maar even overheen.

Fototoestel bij de hand en zo maak ik een aantal foto’s van onze zwarte mormel met 2 schattige kinderen.

En ’s avonds lopen we gedrieen weer onze ronde langs de meren.


Klik op de titel voor het openen van 't album.