Angel of Wassenaer

DAGBOEK VAN EEN HERDERSHOND
In dit dagboek van een herdershond staan de belevenissen van onze Oud Duitse Herdershond Angel
Kijk in 't archief, of helemaal onderaan deze web-log, hoe het allemaal in oktober 2004 is begonnen!
Vanaf 1 januari 2007 start Angel's WEB-SITE: www.angelofwassenaer.nl

dinsdag, juli 04, 2006

Zomer vakantie in La Douce France

Zo zullen Angel en ik vast vaak te zien zijn in La Douce France.

Onze vakantie gaat bijna starten en de voorbereidingen zijn al begonnen.
Ton heeft een vast bed in de Caravan gemaakt en ook de magnetron is nu ingebouwd. Nog wat kleding, beddengoed, wat voedsel waarvan ik weet dat ik het mag hebben en niet in Frankrijk kan krijgen en natuurlijk niet te vergeten de spullen voor Angel. Want onze dame gaat voor het eerst mee. Een hond mee op vakantie? Hoe heb ik Ton zo gek kunnen krijgen?

We zitten nu midden in haar loopse periode, dat wordt uitkijken geblazen. Elke hond die er aan komt wordt gretig bekeken en luisteren is er even niet bij. Ik zie het al voor me, zo een vieze Franse Bastaard achter haar aan, dat moeten we niet hebben!

Zaterdag of zondag vertrekken we eerst naar mijn familie in La Croix St Ouen om daar de verjaardagen van mijn zus en zwager te vieren. Dinsdag reizen we verder naar onze bestemming op de Camping Chateau de Chigy in Tazilly. Daar verblijven we een klein maandje om pas op 6 augustus weer huiswaards te keren.

En de kinderen? Marylise en Christophe blijven gewoon thuis of in de buurt. Om te werken, de poezen niet alleen achter te laten en Marylise wil een weekje vakantie te houden op de Kaag: de Kaagweek komt eraan. En Christophe wil met z'n vriendin Else proberen nog een last minute te boeken. Ook het strand is altijd wel in trek. En natuurlijk zullen zij ons schip niet laten zinken.

Klik op de titel voor meer informatie over onze plaats van bestemming deze vakantie!